Sanal Ofis

Sanal Ofis | Workland’in işletmeniz için ister Vadistanbul’da ister Maslak Eclipse’te sağladığı yasal iş adresi, size özel telefon numarası, tüm telefon çağrılarını sizin yerinize yanıtlama, kargo ve postalarınızı teslim alma gibi bir çok özellik ile işlerinizi yürütmek artık çok kolay!

Sanal Ofis Nedir?

Sanal ofis, şirket kurarken yasal zorunluluk olan iş yeri adresi gösterme ihtiyacınıza çözüm sunan, içerisinde alt yapı hizmetlerini de barındıran bir ofis kiralama sistemidir. 

Sanal ofis, iş yeri adresi gösterme ihtiyacınızı karşılayan ayrıca müşterilerine, sekreterlik hizmeti, posta kargo takibi, toplantı ve seminer salonu kullanım imkanı gibi ek hizmetlerde sunan bir sistemdir. 

Neden Sanal Adres üyeliği almalıyım?

Sanal adres üyeliğiniz ile firma açılışınızı daha az maliyet ile gerçekleştirebilirsiniz.

Sanal Ofis Yasal Adres Olur Mu?

Sanal ofis ile yasal adres gösterimi yapabilirsiniz.

Sanal Ofis üyeliği hangi mesleklere uygundur?

Tüm meslek grupları için uygundur.

Sanal Ofis kaç kişilik bir çalışma alanına sahiptir?

Sanal ofisler de çalışma alanı yoktur.

Sanal ofis avantajları nelerdir?

Neden Sanal ofisi Tercih etmeliyim?

Sanal ofis, yeni kurulan bir firmanın veya var olan bir firmanın maliyetlerini düşürmesi sağlayan bir ofis kiralama biçimidir. Ofis kurulum maliyeti ile uğraşmadan iş yeri adresinizi prestijli bir adreste göstererek ve ihtiyacınız halinde toplantı odaları kullanarak sanal ofis hizmetinizden faydalanabilirsiniz. Telefonlarınız sizin istediğiniz şekilde karşılanır ve kargolarınız karşılanarak muhafaza edilir. 

Workland’de Sanal Ofis’e Sahip Olmanın Avantajları

Sanal Ofis Hizmetleri Nelerdir? Neleri Kapsar?

  • Ofiste sekreter hizmeti ile telefonlarınız sizin yerinize yanıtlanır ve size yönlendirilir. 
  • Yasal adres olarak gösterebilirsiniz.
  • Ayrıca stopaj ödemezsiniz, kira ödemeniz karşılığı alacağınız faturayı gider olarak gösterebilirsiniz.
  • İster kendi hattınızı, ister size özel tahsis edilecek bizim hatlarımızdan birini kullanabilirsiniz.
  • Aylık 1 saat ücretsiz toplantı odası kullanım hakkına sahip olursunuz.
  • Posta ve kargolarınızın teslim alınıp muhafaza edilmesi, dilediğinizde farklı bir adrese yönlendirilmesiyle uğraşmazsınız.

Ekstra olarak sunulan hizmetler

  • Tam donanımlı ve yüksek teknolojiye sahip toplantı odalarına sahip olursunuz.
  • Sekreter-servis elemanı gibi ekstra personel istihdam etmez, bunun maliyetlerini üstlenmezsiniz.
  • Şehrin merkezindeki lüks plaza adresinden faydalanır, müşterilerinize daima prestijli bir imaj sunabilirsiniz.

 

Sanal ofis tercih edilirken dikkat edilmesi gerekenler

Sanal ofis tercih ederken iş yeri adresi olarak kullanacak adresin prestiji çok önemlidir. Hizmet sağlayıcının güvenli olması, gelen kargolarınızın iyi muhafaza edileceğinden emin olmanız, çağrılarınızın kaliteli bir şekilde karşılanıp sizlere aktarım yapması önemli etkenlerdir. Sözleşme şartlarının sizler için uygun olması, satış personelinin hakkınız olduğunu ifade ettiği maddelerin sözleşmede de var olduğundan emin olmanız gerekir. 

Sanal ofis kullananlar için konum neden önemlidir?

Sanal ofisin lokasyonu önemli midir?

Sanal ofis sisteminde fiziksel bir ofis mevcut olmadığından, yasal adresin prestijli bir konumda olması sizleri daha güvenilir gösterebilir. Bunun yanı sıra toplantı odası kullanımına ihtiyacınız olduğu durumda, ulaşımı kolay olan bir konum sizler için tercih sebebi olabilir. 

İstanbul Sanal Ofis Avantajları

İstanbul lokasyon olarak birçok şirketin olduğu, birçok imkanın bir arada bulabildiği bir konumdur.

Sanal ofis nasıl kurulur?

Sanal Ofis İçin Yasal süreçler nasıl ilerliyor?

Sanal ofis hizmeti sunacak firma ile kurulacak şirketin sahipleri bir anlaşma yapmalıdır. Sunulacak olan hizmetlerin bedeli ve benzeri konularda anlaşmaya varılmalıdır. Anlaşma yapıldıktan sonra sanal ofis hizmeti veren firma, adresinin kullanılmasına izin verecek ve süreci başlatacaktır. Yapılmış olan sözleşmeyi vergi dairesine verilmesiyle birlikte şirketleşme süreci başlamış oluyor. 

 Yeni kurulacak olan şirketin faaliyet alanını bildirmesi, Ticaret Odası’na kayıt yaptırması, hem kurumlara verilen belgelerde hem de sanal ofis firmasıyla yapılacak sözleşmede, girişimcilerin bir mali müşavirle çalışması gerekir.

Sanal Ofis İçin Gerekli evraklar nelerdir?

 Mevcut şirketin taşınma işlemi için güncel vergi levhası imza sirküleri ve ticaret sicil gazetesi gereklidir. 

Vergi dairesi yoklama konusu nedir, nasıl ilerler? Yoklamayı kaçırırsam ne olur?

Şirket adresiniz olarak gösterdiğiniz sanal ofis adresine vergi dairesi memurları tarafından bir ziyaret gerçekleştirilir. Vergi dairesi memurları yoklamaya gelmeden önce gelecekleri zaman aralığı ile ilgili bilgi verirler. Yoklama sırasında sizlerin de ofiste olması gerekir. Eğer yoklamayı kaçırırsanız vergi dairesine tekrardan başvuru yaparak yeni bir randevu talep edebilirsiniz. 

Sanal Ofis fiyatlandırma nasıl yapılır?

Sanal Ofis ödemeleri nasıl yaparım?

Sanal ofis hizmetimiz için hazırlanmış olan sözleşmeler altı aylık veya bir seneliktir. Peşin ödeme yapmanızı talep ederiz. Ekstra hiçbir ödeme talep etmeyiz.

Workland'de Sanal Ofis'e Sahip Olmanın Avantajları

  • Ofiste sekreter hizmeti ile telefonlarınız sizin yerinize yanıtlanır ve size yönlendirilir.
  • Yasal adres olarak gösterebilirsiniz.
  • Ayrıca stopaj ödemezsiniz, kira ödemeniz karşılığı alacağınız faturayı gider olarak gösterebilirsiniz.
  • İster kendi hattınızı, ister size özel tahsis edilecek bizim hatlarımızdan birini kullanabilirsiniz.
  • Aylık 1 saat ücretsiz toplantı odası kullanım hakkına sahip olursunuz.
  • Posta ve kargolarınızın teslim alınıp muhafaza edilmesi, dilediğinizde farklı bir adrese yönlendirilmesiyle uğraşmazsınız.
  • Tam donanımlı ve yüksek teknolojiye sahip toplantı odalarına sahip olursunuz.
  • Sekreter-servis elemanı gibi ekstra personel istihdam etmez, bunun maliyetlerini üstlenmezsiniz.
  • Şehrin merkezindeki lüks plaza adresinden faydalanır, müşterilerinize daima prestijli bir imaj sunabilirsiniz.

Şimdi Workland’de Bir Sanal Ofis ‘e Sahip Olun

Hizmetimiz için anlaşma sağlayın ve hemen sizin için tanımlanan hizmetleri kullanın.

Workland Sanal Ofis hizmetine aşağıdaki ödeme koşulları ile sahip olabilirsiniz;

  • 12 aylık peşin ödeme ile aylık 375 TL + KDV
  • 6 aylık peşin ödeme ile aylık 400 TL + KDV

https://www.instagram.com/accounts/login/?next=/worklandtr/

Hemen Teklif Alın

Sizinle Tanışmak İstiyoruz

Workland’in Ayrıcalıklı Dünyasında sizin de ofisiniz olsun!

TEKLİF ALIN